1/24/2015

info

cholera nie tak miało być.
należą Wam sie wyjaśnienia. wiem, że wszyscy są teraz mega wkurwieni na mnie. nie dziwie sie, bo ja sama na siebie też.
do rzeczy kurwa...
uh ciężko mi o tym mówić "publicznie", ale potraktuję to jako super nowoczesną terapię.
załamałam sie psychicznie. biore piguły od psychiatry i unikam psychiatryka. to nie tak, że sie teraz użalam nad sobą. uznałam, że skoro kilku osobą namieszałam w głowach, to ze względu na szacunek do Ciebie czytelniku oraz do Was komentatorzy powinnam powiedzieć prawde.
za każdą rzecz za jaką się wezmę od razu ją odpuszczam i bum dzieje się tak jak z moimi dwoma blogami.
miałam zajebisty plan, żeby pisać, dawać komuś frajdę, wydać książkę... ale wszystko diabli wzięli i nawet nie chce mi się z łóżka wstać. przepraszam.
p r z e p r a s z a m
nie wiem, może to i zły pomysł, ale dodam adres do mojego "blogo-pamiętnika". to chyba powinno jaśniej wyjaśnić o co mi chodzi. dawno tam nie pisałam, bo oczywiście straciłam zapał, ale wróce di tego. to mnie w pewnym sensie wyzwala. 
blogo-pamiętnik Gunsowej
dziękuję za przeczytanie,
Gunsowa/Matrix/Mad

REEDIT
do blogów, które czytam
piszecie świetnie i nie poddawajcie się w tym co robicie. spełniajcie swoje marzenia, bądźcie sobą. ja wciąż to wszystko czytam! tylko po cichu. uwielbiam Was i dziękuję za wszystko. jesteście niesamowici. wszyscy, bez wyjątku.
to by było na tyle,
do widzenia.

2 komentarze:

  1. Na każdy początek, na każdą przerwę jak i koniec jest odpowiedni moment. Mam nadzieję, ze to co sobie układasz w głowie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zapraszam do siebie :)
    http://withherselflostinthegardenofeden.blogspot.com/
    Zależy mi na Twojej opinni :)

    OdpowiedzUsuń